Acceptació de les avaluacions
Una tasca de taller pot tindre qualsevol d'estes característiques:
- En la fase de tramesa i d'avaluació, l'alumnat veu les avaluacions fetes pels altres estudiants. No hi ha cap retroacció dels estudiants que enviaren el treball cap als qui feren les avaluacions. És a dir, només hi ha una direcció per a donar retroacció entre iguals en qualsevol treball.
- En la fase de tramesa i d'avaluació l'alumnat veu les avaluacions fetes pels altres estudiants i pot fer comentaris sobre estes avaluacions. Pot ser que accepten o que no accepten l'avaluació dels iguals. Si hi estan d'acord, l'avaluació roman tal com estava i s'utilitza en els càlculs finals quan es determina la qualificació pels iguals donada a un treball determinat. Però si no estan d'acord amb l'avaluació, l'estudiant que el va avaluar té una oportunitat per a revisar-lo. El cicle de revisió/no acceptació pot continuar fins que s'arribe a l'acceptació o a la data límit. Una avaluació que encara està "debatent-se" quan s'arriba a la data límit no s'utilitza en les qualificacions finals. Això proporciona dos direccions de retroacció entre iguals en cada treball.
Si es tria el segon mètode de treball, hi ha l'opció de no mostrar les qualificacions. És a dir, si s'activa l'opció "oculta les qualificacions", a l'estudiant que va fer el treball que s'està avaluant només se li mostraran els comentaris de les avaluacions. Les qualificacions només es mostren després d'arribar a l'acceptació. Adoneu-vos que esta opció només és eficaç quan es requerix l'acceptació d'avaluacions.